افتخاری جدید از پورشه تایکان

راننده اتومبیلرانی له کین در داخل سالن نمایشگاهی در نیواورلئان ، توانست سرعت پورشه تایکان را به 165.1 کیلومتر در ساعت برساند. او با این کار رکورد سریعترین سرعت رانندگی توسط یک وسیله نقلیه در یک ساختمان محصور را ثبت کرد.

 


خودروی Taycan Turbo S  یک خودروی تمام برقی است که دارای مصرف 28.5 کیلو وات ساعت  در پیمایش 100 کیلومتر است.
این خودرو  دارای ترمز های سرامیکی _ کربنی است و در مدت زمان 2.8 ثانیه از سرعت 0 کیلومتر بر ساعت به سرعت  100 کیلومتر بر ساعت می رسد.
دیسک های ترمز این اتومبیل منحصرا برای این مدل از پورشه ساخته شده اند که به خوبی میتوانند این خودروی قدرتمند را متوقف کنند.
پس از کش و قوس های فراوان برای پیدا کردن محلی مناسب برای ثبت این رکورد بالاخره نمایشگاهی پیدا شد  که این مکان بدون هیچ شبکه و سیستم  ایمنی و هیچ گونه راه  خروج اضطراری و در های باز بود که ریسک این تست را چندین برابر میکرد .

 

افتخاری جدید از پورشه تایکان

 


این  رکورد  در داخل ساختمانی  تغییر کاربری داده شده  که قبلا نمایشگاه بود انجام شد و در این نمایشگاه افتخار جدیدی برای انجمن پورشه بدست امد
کفپوشهای این  ساختمان از جنس بتن صاف و صیقلی  بودند  که مانند یک سطح یخی  لغزنده عمل می کردند.
همه این شرایط سبب شد تا رکورد قبلی با سرعت 138.4 کیلومتر بر ساعت به مدت 7 سال بدون رقیب باقی بماند و سرانجام بعد از 7 سال گروه پورشه با اتومبیل جدید خود توانستند با سرعت 165.1 کیلومتر بر ساعت این رکورد را بشکنند و افتخار جدیدی برای خود کسب کنند و بار دیگر نام این خودروی قدرتمند را بر سر زبان ها بیندازند.

 

 

مترجم : K.Tavassoli

کاری از گروه اینترنتی مایکت کار