بازگشت هامر با عنوان پیکاپ الکتریکی!

بازگشت هامر با عنوان پیکاپ الکتریکی!

 

آرنولد شوارتزنگر به خاطر جمله مشهور “من بازمی‌گردم” مشهور شده و به نظر می‌رسد این جمله درباره برند مورد علاقه‌اش یعنی هامر کاملاً صدق می‌کند زیرا طبق شنیده‌ها جنرال موتورز بازگشت این خودروی نمادین را کلید می‌زند.

بازگشت هامر با عنوان پیکاپ الکتریکی!

وال‌استریت ژورنال می‌گوید جنرال موتورز با دعوت از لبرون جیمز برای حضور در تبلیغات مشهور Super Bowl نوید بازگشت هامر را خواهد داد. چیز زیادی درباره این تبلیغات پرهزینه نمی‌دانیم اما احتمالاً با تبلیغی سطح بالا روبرو خواهیم شد.

اولین هامر نو نوار شده طبق انتظارات از اواخر سال 2021 وارد خط تولید خواهد شد و ظاهراً یک پیکاپ خشن جیپ مانند برای آفرود خواهد بود. در خبرهای قبلی آمده بود که نسخه پرفورمنس این خودرو نیز ظاهراً در سال 2022 تولید می‌شود و شاید یک سال بعد از آن نیز یک شاسی‌بلند به این خانواده اضافه شود.

 

بازگشت هامر با عنوان پیکاپ الکتریکی!

 

بازگشت هامر با عنوان پیکاپ الکتریکی!

اگر چه بازگشت هامر خبر بسیار خوبی است اما یک موضوع بسیار مهم وجود دارد. چندین رسانه اظهار داشته‌اند هامر برند مستقلی نخواهد بود بلکه به عنوان زیربرند جی ام سی عمل خواهد کرد. این خبر به‌ صورت رسمی تائید نشده اما بلومبرگ می‌گوید این محصولات الکتریکی شاید با عنوان هامر توسعه یافته توسط جی ام سی بازاریابی شوند.

بازگشت هامر با عنوان پیکاپ الکتریکی!                 بازگشت هامر با عنوان پیکاپ الکتریکی!

 

هامر یک پیکاپ الکتریکی!

این حرکت کمی عجیب به نظر می‌رسد اما از نظر تجاری کاملاً منطقی است. یک برند مستقل نیازمند سرمایه‌گذاری و صرف هزینه قابل‌ توجهی بوده زیرا خودروساز باید دوباره شبکه نمایندگی وسیعی به راه اندازد و تازه این یک فاکتور است. با تبدیل هامر به یک زیربرند، این خودروساز می‌تواند از کنار این مشکلات عبور کرده و همچنین طیف مشتریان خودش را داشته باشد به این معنی که خریداران خودروهای لوکسی همچون سیرا و یوکان دنالی را به خود جلب کند.

بازگشت هامر با عنوان پیکاپ الکتریکی!

 

این مورد آخری می‌تواند مهم باشد زیرا تخمین‌ها نشان می‌دهد پیکاپ هامر قیمت حدود 90 هزار دلاری خواهد داشت. البته که این خبر مربوط به قیمت این خودرو با اغراق زیادی همراه شده است.