رونمایی از خودروی الکتریکی هیبریدی هوندا

 

هوندا از جدیدترین نسل SUV جمع و جور و محبوب HR-V رونمایی کرده است که برای اولین بار به صورت استاندارد با پیشرانه دو موتوره قدرتمند e: HEV پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد و در اختیار انها قرار می گیرد. 
هوندا HR-V  کاملاً کارآیی هیبریدی و ویژگی های پیشرفته ایمنی و فن آوری را ارائه می دهد. 
HR-V جدید هوندا که از اواخر سال 2021 در اروپا عرضه می شود ، این خودرو جدیدترین مدل در خط تولید هوندا است که از نشان e: HEV (خودروی الکتریکی
هیبریدی) استفاده می کند.

 

 

طراحی برتر و ظاهری زیبا
 

این مدل جدید دارای طراحی ای یکپارچه و تمیز و مدرن است که اتومبیل را از سایر مدلهای جدید اخیر هوندا متمایز می کند و شکل و شمایلی بهتر دارد.
این طراحی شامل یک جلوپنجره مشبک جدید است ، در حالی که شکل بدنه آن مانند یک کلاه کاسه بلند است و دارای کناره های تیزتر و عمودی تر از سایر مدل های قبلی است تا اطمینان خاطر لازم برای مشتریان به وجود بیاید که فضای داخلی این خودرو نسبت به سایر خودروهای این کمپانی کوچکتر نیست . مرکز کاپوت صاف است و دارای یک خط شانه است که به پایه ستون های A می ریزد ، و باعث ایجاد حس  امنیت می شود که زیبایی SUV را چندین برابر می کند.

 

 

فضای استثنایی داخل
 

هوندا HR-V  جدید به لطف اجزای پیشرانه هیبریدی خود ، به SUV ای خوب و جادار تبدیل شده است . 
مانند نمای خارجی ، نمای داخلی این محصول را به یک suv  ممتاز تبدیل می کند . استفاده از پارچه های مدرن و مواد لمسی نرم . باعث ایجاد یک فضای داخلی و داشبوردی بدون سر و صدا می شود ، قطعات این کابین از محصولات با کیفیت ساخته شده است تا به حس  زیبایی فضا کمک کند.

 


 تهویه این خودرو به کمک دریچه های L شکل در گوشه بالای داشبورد سبب می شود تا جریان هوا به صورت پرده ای از کنار سرنشینان عبور کند .
به لطف فناوری پیشرانه یکپارچه هوندا ، HR-V جدید صندلی هایی دارد که عملکرد خوبی را از خود به نمایش می گذارند که بسته به فضای مورد نیاز ،صندلی ها به صورت "تاشو تخت" یا "فلیپ آپ" در می آیند.

 


هوندا HR-V e: HEV جدید در اواخر سال 2021 در اروپا در دسترس خواهد بود.

 

 

کاری از گروه مایکت کار

مترجم : K.Tavassoli